آخرین اخبار

خدمات‌دهی ۲۴ موکب کهگیلویه و بویراحمد به زوار اربعین در کشور عراق

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب‌های استان در شهرهای نجف و کربلا در آستانه اربعین آماده خدمات‌رسانی هستند.

اشتراک گذاری
31 مرداد 1402
کد مطلب : 7150

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حسن حکمتیان‌راز با اشاره به اینکه تمام توان نظام خدمات‌دهی بهتر به زائرین اربعین است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه دستگاه‌ها آماده همکاری برای رقم زدن اربعین متفاوتی هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تعداد مواکب استان گفت: ۳۶ موکب در درون کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند که ۹ موکب در شلمچه، ۱۱ موکب در طرق الکربلا در شهرهای باشت و گچساران و بقیه در سایر مناطق استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۲۴ موکب استان در کشور عراق و شهرهای نجف و مسیر کربلا مستقر هستند و اولین موکب استان در اول ماه صفر در کشور عراق و شهر نجف مستقر شده است.

این مسوول با بیان اینکه تمام اقدامات در راستای خدمات بهتر به زوار امام حسین(ع) اندیشیده شده، گفت: نیازمند حمایت مردم از مواکب هستیم.

حکمتیان‌راز بیان کرد: نیازمند خودروهای یخچال‌دار و کامیون برای حمل بار مواکب هستیم که انتظار می‌رود مردم در این زمینه به ما کمک کنند.

پایان پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =